torsdag 12 mars 2015

Varför hat mot cherry?

Jag har en fråga angående godis, varför är det ingen som gillar godis med körsbärssmak? Seriöst alla säger att de hatar det och kan inte alls tåla att ens äta en karamell i den smaken. Det är ingen skillnad om det handlar om m&m eller pez karameller, och då menar jag pez karameller smakar ju mest socker och smakerna kommer faktiskt inte fram just alls. Själv förstår jag inte alls grejen med det här, själv gillar jag den smaken lika mycket som andra godissmaker, så det brukar sluta med att jag får äta upp alla körsbärssmakande karameller. Så nu undrar jag, hör ni också till dem som inte kan tåla smaken och som undrar varför godistillverkarna fortfarande tillverkar godis med den smaken eftersom det bara får hat från alla håll? Eller håller ni med mig och förstår inte varifrån hatet kommer? Kan någon förklara till mig varför alla hatar smaken? Det börjar störa mig.


<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. BYÄÄH KÖRSBÄRSGODIS :,oo

    SvaraRadera
  2. de äcklit fö de smakar int alls körsbär utan bara en massa mystiska tillsataämnen ���� om du sku pårikit smaka cherry sku de alltså vara inga problem��

    SvaraRadera