lördag 8 oktober 2016

Äntligen!


Titta på den! Den är så vacker dessutom, och den är min! Minns ni att jag förra året vid julen lästen boken "Röd drottning" och fullkomligt älskade den. I sommar kom del två ut på svenska. Jag jagade den i alla bokbutiker jag visste om, men till slut fick jag bara inse att ingen riktigt tänkte ta in den men att man nog kunde beställa den. Så lite under en månad sedan tog jag tag i saken, intalade mig att det kommer vara värt de där 30€ den kostar och beställde hem den. Men det skulle ta mellan tre och fem veckor innan den kom, så jag hann ju lite glömma bort att jag beställt den här emellan. Så på torsdagen då jag fick ett sms från posten att jag kunde hämta upp ett paket blev jag överlycklig och hämtade upp det samma dag. Och där låg boken, del två i serien "Röd drottning" nämligen "Glassvärdet". Får jag säga en gång till att boken är bland de finaste böcker jag sett. Och den är så sjukt bra, har läst ett par kapitel och jag är fast. Älskar de här böckerna, de ska nog få en plats någonstans i närheten av Harry Potterböckerna i bokhyllan. Boklycka!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar