tisdag 11 april 2017

Nextory

Jag har ju länge funderat på att jag skulle vilja ha en ljud- och e-boksapp. Men de är ofta rätt så dyra och jag känner att med studerande budgeten är det inte helt prioritet ett. Men så kom jag över en rabattkod, så jag kunde få appen Nextory gratis en månad. Och nu har jag använt ungefär hälften, har läst två böcker och lyssnat på fyra. Jag trivs verkligen med att ha allting i telefonen. Men jag kommer nog inte att fortsätta betala dock. Men jag gillar appen sjukt mycket, och just nu försöker jag bara läsa så mycket som möjligt på den här korta tiden. Åtminstone två böcker till lästa, och lyssnade får vi se. Och så kommer jag att fortsätta jaga rabattkoder...


Högst upp de böckerna jag håller på med just nu, sedan "Min lista", det vill säga böcker jag läst/lyssnat på och sådana som jag valt att lägga till där för att kunna hitta dem sedan då jag vill läsa dem. För man kan ha bara tre böcker nerladdade samtidigt, så därför kan man inte lägga till alla man känner för högst upp. Och sedan under det kan man scrolla olika böcker.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar