torsdag 8 juni 2017

Det är sommartävling igen!!!

Förra veckan nådde en riktigt bra nyhet mig. Tydligen ordnas det sommartävling igen! Ville nästan skutta runt på jobbet så glad jag blev. För er som inte förstår vad det handlar om är det nu tredje gången set ordnas en sådan här tävling, det är scoutledarna mellan och det handlar om att samla poäng under sommaren. Det är under en viss period, den här sommaren pågår tävlingen under nio veckor. Så får vi en lista på en massa olika saker att göra, så ska man alltså göra så många av uppgifterna som möjligt, ha fotobevis på att man gjort det och så laddas bilden upp på tävlingens Facebook sida. För varja utförd uppgift får man sedan ett poäng och den som har flest poäng i slutet på sommaren vinner.

Som sagt så har vi haft två sommartävlingar före årets, den första vann jag och den andra blev jag tvåa i. Så ni förstår säkert att i år är det bara vinst jag siktar på. Uppgifterna är allt från så enkla som att gå barfota och bada bastu, till att ta en taruering. Och nej, så långt kommer jag inte att få för vinsten, men de allra allra flesta kommer jag att utföra. Så önska mig lycka till, jag kommer att hålla er uppdaterade!



<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar